Winkel in Amsterdam Snelle levering Authenticiteit garantie Veilig betalen Groot assortiment
Toggle Nav
Loading...
  • Kan ik een sieraad bekijken en passen voordat ik deze koop?

    Dat mag op ons adres en uitsluitend op afspraak. Maak een afspraak met ons door het contactformulier in te vullen. Geef daarin aan welk item(s) u wilt bezichtigen en wanneer u langs wilt komen. Bezichtigen kan tijdens onze openingsuren.


    Lees Meer

  • Is het mogelijk om een gekochte sieraad door jullie te laten re-sizen?

    Nee, hiervoor dient u zelf op zoek te gaan naar een goudsmid.


    Lees Meer

  • Hoe wordt authenticiteit gegarandeerd?

    Onze vakspecialisten verzamelen de mooiste sieraden en horloges van uitsluitend betrouwbare bronnen. Deze items worden nauwkeurig gecheckt op herkomst en authenticiteit. Kwaliteit wordt op alle producten gewaarborgd door onze ervaren taxateurs. Zodoende is uw Boutique Amsterdam factuur tevens het bewijs van authenticiteit.
    Lees Meer

  • Krijg ik een certificaat bij mijn aankoop?

    Indien aanwezig, ontvangt u bij uw sieraad of horloge de originele documentatie van het merk of juweliershuis en/of een certificaat van een certificeringsbureau. Controleer bij de productomschrijving of een item inclusief documentatie wordt geleverd. Kwaliteit wordt op alle producten gewaarborgd door onze ervaren taxateurs. Zodoende is uw Boutique Amsterdam factuur tevens het bewijs van authenticiteit.
    Lees Meer

  • Kan ik eigen sieraden inruilen voor jullie product(en)?

    Het inruilen van eigen sieraden tegen onze producten is niet mogelijk. Boutique Amsterdam koopt geen sieraden in.
    Lees Meer

  • Ik heb een sieraad die ik aan jullie wil verkopen, kan dat?

    Nee, Boutique Amsterdam koopt geen sieraden in.
    Lees Meer

  • Staan de prijzen vast?

    Ja, onze prijzen staan vast en zijn vastgesteld op basis van onder andere merk, kwaliteit en staat. Een lager bod doen heeft daarom geen zin.
    Lees Meer

  • Betaal ik BTW over mijn aankoop?

    Vintage sieraden worden verkocht onder marge-BTW. Dit betekent wij BTW moet afdragen over onze winstmarge. Indien van toepassing wordt het BTW-bedrag al in de verkoopprijs inbegrepen. Tijdens het afreken in onze webshop ziet u wat u eventueel aan BTW betaalt.
    Lees Meer

  • Ik heb een vergelijkbaar sieraad elders goedkoper gezien, hoe kan dit?

    Wanneer het om pre-loved/vintage sieraden gaat, kan men haast nooit spreken van een vergelijkbaar product. Elk pre-loved/vintage sieraad is uniek omdat deze van een ander kan afwijken met betrekking tot staat en tientallen andere variabelen. Daarom hoeft de prijs van een ogenschijnlijk duplicaat niet overeen te komen met de prijs die u ziet in onze webshop.
    Lees Meer

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    U plaatst makkelijk de gewenste producten in uw winkelwagen en rekent direct af via iDeal of een bancaire spoedoverboeking. Op de pagina Bestellen treft u een stap-voor-stap uitleg over hoe u een bestelling bij ons kunt plaatsen.


    Lees Meer

  • Heeft Boutique Amsterdam een winkel waar ik een aankoop kan doen?

    U kunt ons uitsluitend bezoeken op afspraak. Wij houden geen voorraad op onze locatie. Wilt u items bezichtigen? Maak dan vooraf een afspraak met ons door het contactformulier in te vullen. Geef daarin aan wat u wilt bezichtigen en wanneer u langs wilt komen. Bezichtigen kan tijdens onze openingsuren. Na een bezichtiging kunt u de gewenste items gelijk bij ons afrekenen.


    Lees Meer

  • Hoe kan ik reserveren voor winkelen op afspraak?

    Wij houden geen voorraad op locatie. Vul daarom het contactformulier voor het maken van een afspraak. Geef daarin aan welk item(s) u wilt bezichtigen en wanneer u langs wilt komen. Bezichtigen kan tijdens onze openingsuren.


    Lees Meer

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer u sieraden online in onze webshop koopt, heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te bekijken en om te kijken of het past. U mag binnen 14 dagen de koop ontbinden volgens het herroepingsrecht. Hoe dit in zijn werking gaat wordt verder uitgelegd op de pagina  Retourneren.


    Lees Meer

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Wat zijn de bankgegevens van Boutique Amsterdam?

    Tenaamstelling: Boutique Amsterdam

    Banknaam: ING Bank
    IBAN/SEPA nummer: NL21INGB0520922913
    BIC: INGBNL2A

    (Vermeld bij betaling uw volledige naam en bestelnummer).


    Lees Meer

  • Kan ik met creditcard of cryptocurrency betalen?

    Nee.


    Lees Meer

  • In welke valuta kan ik betalen?

    Uitsluitend in Euro’s.


    Lees Meer

  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

    Ja, zie Ophalen voor meer informatie.


    Lees Meer

  • Hoe wordt een bestelling verzonden?
  • Wordt het pakket verzekerd verzonden?

    Ja, het pakket wordt met onze verzendpartner tot een bedrag van € 10.000,- verzekerd verzonden. Zie pagina Verzending voor meer informatie.


    Lees Meer

  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Verzendt Boutique Amsterdam naar het buitenland?

    Ja, zie pagina Verzending voor meer informatie.


    Lees Meer

  • Geeft Boutique Amsterdam de waarde van de verzending aan bij de Douane?

    Ja, wij verklaren de volledige waarde van de zending op het douaneformulier. Er zijn geen uitzonderingen op deze regel.
    Lees Meer

  • Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    Alle bestellingen worden veilig verpakt in stevige en discrete verpakking. Ons logo of bedrijfsnaam wordt niet vermeld op het etiket of elders op de verpakking.


    Lees Meer

  • Heb ik garantie op mijn sieraden?

    Ja, zie pagina Garantie.


    Lees Meer

  • Kan ik een product retourneren

    Zie pagina Retourneren voor alle informatie omtrent ons retourbeleid.


    Lees Meer

  • Zijn teruggestuurde producten verzekerd voor transport?

    Wanneer u producten naar ons terugstuurt, bent u verantwoordelijk voor het afsluiten van een transport verzekering voor de verzending.
    Lees Meer